Profil

Mission

Det er MyreMarketings mission at medvirke til at skabe øget vækst og indtjening i mindre og mellemstore virksomheder ved på fleksible vilkår at bidrage med de bedste kompetencer indenfor forretningsudvikling, markeds-føring og salgsoptimering.

 

Passion

Vi brænder for at stille vores faglige kompetencer til rådighed for at øge vores kunders konkurrenceevne på markedet.

Vores holdning er, at selv om omfanget af opgaverne indenfor forretningsudvikling, markedsføring og salgsoptimering ikke berettiger en fuldtidsstilling, så bør alle virksomheder have adgang til de bedst mulige kompetencer.

 

Netværk

MyreMarketing arbejder ud fra netværkstankegangen. Vi besidder selv de basale og strategiske kompetencer, og trækker på vores netværk når der er brug for andre egenskaber - f.eks. grafikere, fotografer, trykkerier, bureauer osv.

 

Historie

MyreMarketing er etableret i 2003 af Lars Stahl Rasmussen. De første år blev virksomheden drevet på deltidsbasis indtil den i 2008 for alvor kom i gang.

Lars Stahl Rasmussen

 

 

 

 

 

 

 

MyreMarketing er stiftet og drives af Lars Stahl Rasmussen.

Lars har en baggrund som bl.a. salgs- og marketingchef i forskellige danske virksomheder, f.eks. Mayland, Toms, Kvickly og Bonnier. Lars er uddannet cand.merc. i afsætningsøkonomi fra CBS (Handelshøjskolen i København).

Ved siden af at drive MyreMarketing er Lars ekstern lektor ved CBS, hvor han underviser og vejleder i markedsføring.

Desuden er Lars rådgiver indenfor karriereplanlægning/outplacement hos AS3.

 

 

 

 

Mail: lr@myremarketing.dk

Mobil: 20 89 07 73

| MyreMarketing | Skovkrogen 18 | 3450 Allerød | 20 89 07 73 | myre@myremarketing.dk |